Rozhodujete se, zda začít podnikat nebo ne? Říkáte si, že podnikání nese nemalá rizika? Měli byste vědět, že je v dnešní době konkurence doopravdy vysoká. Dokonce existuje systém CRM (správa vztahu se zákazníkem), který se používá v oblastech, ve kterých je vysoká konkurence (pojišťovny, mobilní operátoři, bankovnictví…). Jak systém funguje, vám vysvětlím na bance- zavolá vám zaměstnanec banky a zjistí o vás informace, následně vám nabídne individuální nabídku přímo pro vás, cílem správy vztahu se zákazníkem se tzvn. Balíčkování služeb (vytvoření individuální nabídky) se zpětnou vazbou.
Pokud znáte i fakt, že je konkurence na našem trhu doopravdy vysoká, ale věříte svému podnikatelskému plánu, máte sestavený rozpočet a kalkulace a shromážděné finanční prostředky do začátku podnikání (základní kapitál), je čas začít přemýšlet o vhodném způsobu propagace.
Je několik možností výšky ceny vašeho produktu.
Když je cena vašeho produktu nižší než cena produktu konkurence, pravděpodobně je vaším cílem upoutání pozornosti zákazníků. Je to dobrý způsob, jak vstoupit na trh. Další možností je to, že je cena vašich vstupů (tím pádem i jejich kvalita) nižší než u konkurence.
Jestliže je cena vašeho produktu stejná jako cena produktu konkurence, je potřeba získat si zákazníka nějakými doplňkovými službami, jako je například doprava zdarma nebo u nábytku smontování zdarma.
Jestliže je cena vašeho produktu vyšší, než cena produktu konkurence, je vaše zboží zřejmě z velice kvalitních materiálů (například značková obuv).
Zejména při první možnosti je nutností, aby se vaši potencionální zákazníci o vámi nabízeném produktu dozvěděli. Je několik možností propagace. V současné době jsou jednou z nejrozšířenějších a nejefektivnějších variant reklamní tašky, které zajistí, že si někteří lidé produkt zakoupí.